قوانين استفاده از چت روم

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته كردن افكار عمومي، تبليغ عليه منافع كشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان كاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي كاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شكلك ها و پيام ها باعث كندي روم مي شود و كاملا ممنوع ميباشد

تشكر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير كه شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست كه فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق كسب و كار خود به سامانه پيامك  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي كه در حال ارائه آن هستيد، به كمك شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامكي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامكي در نظرسنجي ها يكي از مدرن ترين و كار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي كسب وكار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامك كسب و كارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامك ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس ماركتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس ماركتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي كه با كاهش درگيري نيروي انساني و كاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست كه در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد كه يكي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامك اين است كه شما با اين روش، مي توانيد كاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف كسب و كارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار كنيد.

چرا اس ام اس ماركتينگ:

تمامي كسب و كارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 كار را نبايد فراموش كنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار كنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

كه ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامكي يا همان اس ‌ام‌ اس ماركتينگ ، راهكاري است كه مي‌تواند در هر دو مورد به شما كمك كند. با پيروي از اصول درست ، پيامك مي‌تواند به يكي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، كم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

كدام استراتژي اس ام اس ماركتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامكي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامك

در اين روش، شما پيامك تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌كنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد كه دريافت‌كنندگان اين پيامك ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامك

در اين روش ، شما پيامك خود را به كساني ارسال مي‌كنيد كه در خبرنامه پيامكي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامك‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و كاربرد هايي كه يك سامانه پيامك به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم كرد كه چرا سامانه پيامكي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي كه يك سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريكات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از كاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامكي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف كاري تان به استفاده از سامانه پيامكي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامكي در كسب و كار و كاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامك دلايل قانع كننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاكنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري كنند و آن را عضو جدانشدني كار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامكي را به تفكيك نام خواهيم برد.

چرا با هر كسب و كاري بايد سامانه پيامكي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شكل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت كه شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامكي” هدايت مي كنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامك بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذكر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه كمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني كوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه كمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه كافي را كرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد كه در بر داشتن چنين مزايايي يكي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر كارفرما و كار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و كسب و كارش مي باشد كه اين امكان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامك امكان پذير است.

روشي كه به آساني و با كمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه كار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي كند، تمام اين موارد چيزي ست كه سامانه پيامكي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامك براي اهداف كاري تان نماييد، خواهيد ديد كه چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامك مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشركتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو كار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الكرونيك از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و كسب و كار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است كه مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس كسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي كاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است كه “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريك كسب و كار خود ميداند.

در صورتيكه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامك medianasms را داريد از لينك زير اقدام نماييد

آشنائي با پلتفرمنوبشو موتور جستجوي كالاي هوشمند همراه با امكانات ويژه

نوبشو موتور جستجوي كالاي هوشمند همراه با امكانات ويژه

در سالهاي اخير موتوي جستجوي كالا در كشور ما تبديل به يك وسيله اساسي در ميان كاربران شده است. خواه كاربراني كه فروشنده هستند و يا خريدار .

در ميان موتورهاي جستجوي كالا، نوبشو، در زماني كوتاه تبديل به وبسايت و برندي كاربرمحور شده است . مديران برند نوبشو معتقد هستند اصل كاربرپسند بودن و دنبال كردن نياز كاربران در پروسه مهندسي نوبشو، تاثير زيادي در محبوب شدن اين پلتفرم دارد. مهندس موسوي مدير اصلي پروژه معقتد است مهندسي يك محصول موفق چيزي بجز دنبال كردن صحيح و مهندسي دقيق فرآيندهاي مورد نياز كاربران نيست و يك محصول موفق صرفاً گسترده و يا پيچيده نيست و موفقيت نوبشو نيز در سادگي آن است.

موتورهاي جستجوي زيادي تا به امروز پا به ميدان گذاشته اند اما آنطور كه بايد و شايد به نياز كاربران توجه نكرده اند و شايد به منفعت برند خود تنها تكيه كرده اند. اما مهندس موسوي، معقتد است توجه به نياز كاربران بصورت ناخواسته برند را موفق مي سازد و توصيه وي به تيمهاي مهندسي و توسعه نيز همين است. مهندسي صحيح فرآيندهاي مورد نياز كاربران!

البته بدون شك نيازهاي ديگري نيز وجود دارد كه بايد در پروسه مهندسي يك محصول كاربرمحور بايد لحاظ شود اما اصل يكي است و آن رعايت نياز كاربران است! مثال عيني آن نيز در تيم ديجيتال ماركتينگ و طراحي وبسايت و سئو نوبشو ديده مي شود. توليد محتواي هدفمند، مطابق با نياز كاربران و بهينه سازي محتوا! مهندس موسوي معتقد است توجه به همين نكته نياز كاربران، اولويت موتور جستجوي گوگل شده است براي رتبه دهي، پس چرا از آن بسادگي عبور كنيم ؟

نوبشو با نگاه به نياز كاربران توليد شده و بر همين اساس نيز كار ميكند. فرآيندهاي نوبشو بصورت زنجيره با توجه به نياز كاربران طراحي شده است. كاربر در اينجا تنها معناي خريدار را ندارد. هركسي كه از نوبشو استفاده ميكند براي نيل به يك هدف، از نظر نوبشو كاربر است! اساسي ترين مسئله در نياز كاربران نيز حس رضايت است. حس رضايت از يك محصول همه چيز است .

حال اجازه دهيد كمي از امكانات كاربر محور نوبشو براي شما بگوئيم .

 

op58_b2.png

 

حتماً مي دانيد كه كاربران به سادگي دنبال محصول خاصي هستند پس فيلتر كردن نتايج و نشان دادن دقيقاً آن چيزي كه كاربر به دنبال آن است مي تواند كمك زيادي  به كاربر نمايد. موتور جستجوهاي زيادي هستند كه كاربران را به سمت آن چيزي كه به دنبال آن نيستند سوق مي دهند. اين موضوع دلايل مختلفي دارد. عدم اطلاع از پروسه مهندسي نرم افزار و يا ارائه محصولات جديدتر براي كاربران براي افزايش فروش . هر دوي اين موضوعات به ذات رضايتمندي مشتريان ضربه خواهند زد و به هيچ عنوان توصيه نمي شوند. نوبشو از اين فرآيندها دوري مي كند و آنچه را كاربر نياز دارد مستقيماً در اختيار وي مي گذارد و اينكار را با سرعت بالا انجام داده و به بهترين حالت اين را انجام مي دهد. نمايش نتايج نامربوط تنها كاربران را خسته مي كند كه اين را تا بخواهيد در ديگر پلتفرم ها به وفور مشاهده مي نمائيد .

زماني كه يك كاربر به دنبال محصول خاصي مي گردد به طبع به دنبال اطلاعاتي در مورد آن محصول نيز هست. ژورنال اطلاعاتي نوبشو، از آندسته از امكانات رايگاني است كه همه كاربران از آن شگفت زده خواهند شد . اطلاعاتي جامع در خصوص محصولات و برندهاي مختلف و ويژگي هاي هر كدام . اينها به راحتي در قالب مقالاتي جامع در بخش ژورنال نوبشو قرار دارند كه به كاربران كمك زياد مي نمايد كه قبل از خريد، بتوانند اطلاعات جامعي را از دريافت نموده و بر اساس اين اطلاعات تصميم گيري نمايد .

اما، دسته از كاربران علاقمند به توسعه كسب و كار خود هستند، نوبشو آماده خدمت رساني به اين افراد نيز است! توليد محتوا اين روزها در عرصه هاي مختلف كاربرد دارد. اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو، در اين زمينه به خوبي تبحر دارند و مي دانند چطور بر اساس نياز كاربران شما محتوائي را توليد كنند كه وبسايت شما به سرعت در گوگل مثل موشك رتبه كسب كند!

نوبشو آميخته اي از امكانات گوناگون بصورت مهندسي شده همراه با هنر مي باشد. نوبشو حال كاربران را خوب مي كند و هر آنچه كاربران نياز دارند را به ساده ترين حالت در اختيار آنان قرار مي دهد. نوبشو دوست خوبي براي كاربران ايراني است و نوبشو نياز كاربران و رضايت آنها را جدي مي گيرد. به شما پيشنهاد ميكنيم اگر به دنبال سورپرايزي هستيد كه بتوانيد بسياري از نيازمنديهاي ديجيتالي خود را رفع كنيد، حتماً سري به نوبشو بزنيد!