كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر

مدير تز مشاوره پايان نامه

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يكي از دغدغه‌هاي مديران در شركتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شركتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شركاي تجاري هديه مي‌دهند.

شركتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودكار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و كيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌كنند كه ما را متقاعد كنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودكارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم كه هديه‌ي شركت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شركتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است كه اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن كارمندان و شركتهاي همكار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است كه طرف مقابل از جمله كساني نيست كه براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سكه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با كمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يكي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشكي و سلامت:

  • امروزه كسب و كارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو كرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تك محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشكي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم كاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار كاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و كاربردي است، هديه تبليغاتي كه در هنگام نياز براي كمك و انجام كارها در كنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و كم حجم، استفاده از بيشترين كارايي و تعداد ابزار در كمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و كاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است كه در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد كرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چكش

4- چندكاره

5- جعبه كمكهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دكوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه كمتر كسي وجود دارد كه از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نكرده باشد. يك ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يك هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امكان را فراهم مي كند كه مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده كند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاكس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيكسل تبليغاتي

2- خوشبو كننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي